Ystäväni toivoi minulta jo keväällä pientä Muumipeikkoa koristamaan laukkuaan, joten kesän ensimmäisenä tuotoksena syntyi kuin syntyikin Muumipeikko amigurumi. Innostuin virkkaamaan amigurumeja joitain vuosia sitten ja niitä on tullut tehtyä useampia erilaisia. Edellisestä örmelöstä on kuitenkin ehtinyt vierähtää jo tovi jos toinenkin. Oli mukavaa tehdä pitkästä aikaa jotain pientä ja nopeaa. Onneksi virkkuukoukku pysyi vielä hyppysissä.
 |
| Muumilla on korkeutta noin 15cm ja se on valmistettu kätköistä löytyneestä puuvillalangasta. Silmissä käytin hyviksi havaitsemiani turvasilmiä. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti